اما با هم ببینیم که چه کارهایی لازمه و باید انجام دهیم تا به اکسپلور پست در اینستاگرام نزدیک شویم. در زیر با هم چند روش را بررسی خواهیم کرد که چه کمکی به وارد شدن به این بخش می‌کند. پس اگر می‌خواهید بدانید اکسپلور چیه و اموزش اکسپلور اینستاگرام و نمایش محتوا در اکسپلور اینستاگرام چگونه است تا انتهای این مقاله کنار ما باشید تا از این مزیت بهره کافی را ببرید.

یکی از راهکارهای عالی برای برندسازی و معروف کردن کسب و کار، ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. اگر پست‌های شما به صفحه اکسپلور برود، افراد بیشتری با محتوای شما آشنا می‌شوند و این مقدمه‌ای برای برندسازی و معروف شدن در بین مخاطبان و بازار هدف است. در فید هوم (Home یا همان دکمه‌ای که در پایین صفحه اینستاگرام به شکل خانه است) شما محتوای حساب‌هایی را مشاهده می‌کنید که قبلاً آن‌ها را دنبال کرده‌اید ولی در صفحه اکسپلور شما محتوای مورد علاقه خود را مشاهده می‌کنید. محتوای پیج‌های خصوصی در قسمت اکسپلور اینستاگرام نمایش داده نمی‌شود پس اگر می‌خواهید محتوای خود را وارد صفحه اکسپلور کنید، پیج شما باید عمومی باشد.

  • توی اکسپلور اینستاگرام شما استوری هایی که ممکنه شما به اون‌ها علاقمند باشید رو هم خواهید دید.
  • برای مثال بیایید فرض کنیم انبوهی اکانت مرتبط با غذا را فالو و ویدیوهای ریلز مرتبط به آشپزی را هم تماشا می‌کنید.
  • شاید بهترین راه که به صورت تجربی هم به دست می‌آید این است که چرخی در اکسپلور خودتان بزنید.
  • خدا را چه دیدید، شاید آن دسته از مخاطب‌هایی که به حرف شما گوش دادند، روزی مشتری کسب و کارتان شدند.
  • این کار می‌تواند شما را تشویق کند تا پست‌هایی متنوعی را منتشر کنید که مخاطبان هدف شما با آن‌ها درگیر هستند.

با توجه به تصویر، ویژگی‌های بنرهای کاپریلا مانند حجم کم و ارتباط موضوعی آن با مطلب کاملا مشخص است. برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام لازم است تا نکاتی را رعایت کنید که در این مقاله به توضیح کامل آن می پردازیم. توجه داشته باشید که یکی از راه‌های جذب مخاطب، نوشتن کپشن‌های زیبا و مرتب است.

در این مقاله با رمز و رموز اکسپلور اینستاگرام آشنا می‌شویم و ترفندهایی را به شما می‌گوییم تا بتوانید با استفاده از آنها یکی از مربع‌های شگفت‌انگیز اکسپلور را به تسخیر خودتان درآورید. در این مقاله اکسپلور اینستاگرام را زیر میکروسکوپ بردیم و تار و پود آن را باهم شناختیم. اینفلوئنسر مارکتینگ یعنی که از یک فرد تأثیرگذار در اینستاگرام بخواهید پیج شما را به مخاطب‌های خود معرفی کند.

برای رفع اکشن بلاک اینستاگرام چه کنیم؟

این قابلیت موجب می‌شود که حتی اگر آیدی یا نام دقیق هشتگ را به یاد نمی‌آورید، بتوانید آن را پیدا کنید. همان‌طور که گفتیم، در این بخش از اینستاگرام، عکس‌ها و فیلم‌ها به طور مداوم در حال به‌روزرسانی بوده و همواره ویدئوهای جدیدی مشاهده خواهیم کرد. بر اساس تحقیقات انجام شده، مشخص شد که اکسپلور به این شکل عمل می‌کند که هر نوع رسانه‌ای که شما بیشتر دوست داشته باشید را مشاهده خواهید کرد. به‌این‌ترتیب، شما عکس و ویدئوهایی را می‌بینید که به آنها علاقه دارید.

  • اگر میخواهید در فضای مجازی دیده شوید و برند خود را به میلیون ها نفر معرفی کنید از اکسپلور اینستاگرام غافل نشوید.
  • اگر حس می‌کنید که مخاطبان شما به دیدن عکس علاقه زیادی دارند، نکاتی را در مورد آموزش گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام مطالعه کرده و سعی کنید با درج عکس‌هایی با کیفیت، نظر مخاطبان را به خود جلب کنید.
  • به بیان ساده‌تر وقتی یک پست در صفحه اکسپلور نمایش داده می‌شود، بدانید که تعامل خوبی داشته که به این صفحه راه پیدا کرده است.
  • اضافه کردن ریلز، می‌تواند کمک بزرگی برای راه یافتن به اکسپلور به شما کند.
  • به هرحال هشتگ‌ها و تگ‌ها امکاناتی هستند که اینستاگرام به رایگان در اختیار شما گذاشته پس با استفاده‌ی مناسب از آنها سعی کنید خودتان را در معرض دید بیشتری قرار بدهید.

این کار تاثیر شگفت انگیزی در ورود پست های شما به اکسپلور خواهد داشت. اگر برای صفحه اینستاگرام‌تان استوری می‌گذارید، مطمئن شوید لوکیشن خود را هم مشخص کرده‌اید. حتی می‌توانید اکانت وبلاگ‌‌نویس‌های مرتبط با دکوراسیون داخلی را هم تگ کنید. حالا فرض کنید اگر به بازاری دست پیدا کنید که روزانه میلیون ها نفر در اون رفت و آمد دارند، چه تعداد افراد بیشتری با برند شما آشنا خواهند شد و تبدیل به مشتریان دائمی شما می‌شوند. اگر بازدید ویدئوهای شما پایین است به شما توصیه میکنیم حتما به صفحه خرید ویو اینستاگرام سر بزنید.

البته باید محصولات و خدماتتان، جذاب و برای مشتری مفید باشد تا فروش بالاتری را تجربه کنید. علاوه بر اینکه نرخ اینگیجمنت بالا برای هر اکانتی ضروری است، بسیار مهم است که این تعامل در چه زمانی صورت می‌گیرد. به این معنی که از زمانی که پستی را منتشر می‌کنید هر چه زودتر لایک و کامنت برایتان ایجاد شود بهتر است.

مقالات مرتبط

هشتگ‌ها شبانه روزی کار می‌کنند و هرکس که آن‌ها را جستجو کند، نشان داده می‌شوند. اهمیت دادن به مخاطب می‌تواند بینبه اشتراک گذاشته شدن محتوایانادیده گرفته شدن آنتفاوت ایجاد کند. هرچه کاربران بیشتری جذب کنید و داده‌ها و الگوهای بیشتری داشته باشید، بهتر و بیشتر می‌توانید محتواها را ترکیب کرده و به افراد نشان دهید. اما توی صفحه اصلی یا Home اینستاگرام، شما فقط محتواهایی رو می‌بینید که اون‌ها رو فالو کردید. فعالیت فالووینگ ها نیز در چیدمان اکسپلور هر شخص موثر است و صفحاتی که فالووینگ ها دنبال می کنند و به آنها علاقه نشان می‌دهند برای شما نیز نشان داده می شود. سلام وقت بخیر من اینستاگرام مود نصب کردم اما مدتی هست که در قسمت اکسپلور فقط عکس طبیعت و اینجور چیزا نمایش میده، حتی کش اینستا رو هم پاک کردم یا حتی حذف کردم و اینستای اصلی رو نصب کردم بازم درست نشد.

bind چیست ؟ + آموزش تنظیمات و نصب Bind DNS Server در لینوکس centos

کاربران این برنامه با ضربه‌زدن روی نماد ذره‌بین در پایین منوی برنامه به اکسپلور دسترسی پیدا می‌کنند. از نوار جست‌وجوی بالای صفحه، می‌توانید از کلمات کلیدی برای یافتن محتوا، اکانت‌ها و هشتگ‌های محبوب و مرتبط با یک موضوع خاص استفاده کنید. یادتان نرود که کامنت‌ها همیشه با ارزش‌تر از میزان لایک بوده‌اند، پس برای درگیر نگه داشتن مخاطب سعی کنید به جای گله کردن از لایک نکردن آنها، کاری کنید برایتان کامنت بگذارند و با شما صحبت کنند.

کدام نوع از محتوای شما بیشترین میزان تعامل را به همراه آورده است؟ یک نگاه سریع به ابزار Insight اینستاگرام کشف‌هایی بزرگ را در پیش خواهد داشت. ۳- اگر برنامه اینستاگرام شما به صورت فارسی است که باید روی گزینه دیدن پست‌های کمتر تب زده و آن را برگزینید. اگر برنامه اینستاگرام شما به زبان انگلیسی است، گزینه see fewer posts like this انتخاب کنید. دفعه بعد که برنامه را باز کردید تعداد صفحاتی که به آنها علاقه ندارید کمتر نمایش داده می‌شوند. بعد از آشنایی با اکسپلور اینستاگرام، حال نوبت به آن می رسد که بدانیم چگونه وارد اکسپلور اینستاگرام شویم. شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم؟ در جواب باید گفت اکسپلور اینستاگرام یک قابلیت نیست که نیاز ب فعال سازی داشته باشد و بخشی از برنامه اصلی است.

در واقع اینستاگرام می‌خواهد این ویژگی‌ها را به سرعت به موفقیت برساند. بهترین زمان برای آپلود پست بسته به مکان، صنعت و مخاطب شما می‌تواند متفاوت باشد؛ بنابراین، به نحوهٔ رفتار فالوورهای خود در اینسایت نگاهی بیندازید تا بفهمید چه زمانی محتوای خود را منتشر کنید تا در اکسپلور نیز دیده شود. به همین ترتیب پست‌هاییتان را که تعامل بیشتری ایجاد کرده پیدا کنید و سعی کنید محتوایتان را بیشتر به همان شکل انجام دهید و در استراتژی تولید محتوایتان تغییر ایجاد کنید. شاید بهترین راه که به صورت تجربی هم به دست می‌آید این است که چرخی در اکسپلور خودتان بزنید. احتمالا اکسپلور شما هم مرتبط با حوزه‌ی علاقه یا فعالیت خودتان است و دقت کردن به پست‌های آن می‌تواند ایده‌های زیادی برایتان به ارمغان بیاورد. ورود به اکسپلور اینستاگرام مساوی با بیشتر دیده شدن است که آرزوی هر فعال اینستاگرامی است.

برای آن که به مخاطبان هدف خود، دسترسی بهتری داشته باشید هم، می‌توانید از لوکیشن استفاده کنید. اما برای این که بتوانیم وارد این صفحه شویم، اول باید یادبگیریم که چطور کار می‌کند. اینستاگرام میگردد و عکس‌ها، استوری‌ها و IGTVهایی را به شما نشان می‌دهد که مطمئن است، آنها‌ را دوست خواهید داشت. موضوعی که شاید به نظرتان جالب بیاید آن است که اکسپلور هر فرد، درست مثل اثر انگشت او، با فرد دیگر متفاوت است.

روش‌های بسیاری وجود دارد که با کمی خلاقیت به خرج دادن می‌توان با آن مخاطبین را برای تعامل بیشتر ترغیب کرد. خیلی‌ها تصور می‌کنند که اگر از این استراتژی استفاده کنند، ضعیف عمل کرده اند. در صورتی که خودتان هم قطعاً دیده‌اید که در اکسپلور اینستاگرام، بین آن همه عکس، یک نوشته ساده به شدت خودنمایی می‌کند.

این بدان معناست که شما باید در ساعاتی از روز پست بگذارید که اکثر مخاطبان شما آنلاین باشند و به‌محض پست گذاشتن، بتوانند با آن تعامل برقرار کنند. نکته مهمی که درباره رسیدن پست به اکسپلور باید بدانید، اهمیت تعامل سریع مخاطبان می‌باشد. اگر در چند دقیقه ابتدایی که پست خود را آپلود می‌کنید، افراد زیادی با آن تعامل داشته باشند، احتمال اینکه پست شما به این قسمت برود، بیشتر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین مواردی که کمک بزرگی به شما می‌کند، این است که سعی کنید مخاطبان خود را به تعامل بیشتر تشویق کنید. این کار می‌تواند با برگزاری مسابقه در اینستاگرام یا جایزه دادن به افراد فعال، انجام گیرد.

افزایش تعداد صفحاتی که به آنها علاقه دارید

هرچه پست اینستاگرامتان لایک و کامنت بیشتری دریافت کند، شانس بیشتری دارد تا در صفحه‌ی اکسپلور مخاطب هدفتان نمایش داده شود. محتوای نمایش داده شده بر اساس پست‌هایی است که کاربر قبلا با آن‌ها درگیر شده است. اینستاگرام می‌خواد پست‌هایی رو توی اکسپلور اینستاگرام به شما نمایش بده که اولا با کیفیت باشه و ثانیا شما به اون پست‌ها علاقمند باشید. اکسپلور اینستاگرام تاثیر شگفت انگیزی روی افزایش فالوورهای پیج شما خواهد داشت. یکی دیگر از اقداماتی که باعث می شود اکسپلور اینستاگرام شما شکل تازه ای به خود بگیرد و از این پس پست های مورد علاقه را به شما نشان دهد پاک کردن سرچ های اینستاگرام است.

شما را دنبال می‌کنند تا ببینند شما چه رفتاری در اینستاگرام دارید. خرید پیج اینستاگرام یکی دیگر از میانبرهای ورو د به اکسپلور اینستاگرام است. از هر کاری که می‌توانید برای افزایش تعامل کاربر با محتوایتان انجام دهید، دریغ نکنید تا مخاطبان هدفتان را به دست آورید. شما کافیه بعد از ساخت اکانت اینستاگرامتون، چند تا پست رو در مورد موضوع مشابهی لایک کنید، تا در کسری از ثانیه محتوای اکسپلور اینستاگرامتون، برای شما شخصی سازی بشه. مهم‌ترین صفحه این شبکه اجتماعی است که شما می‌تونید برترین پست‌های منتشر شده در اینستاگرام را بستگی به سلایق یا علاقمندی‌های خودتون مشاهده کنید. بهره‌گیری از تبلیغات هدفمند در تبلیغات آنلاین روشی بسیار مؤثر برای جذب لید یا مخاطب راغب است.

در ساعات مناسب پست بگذارید

مهم‌ترین ویژگی اکسپلور که موجب پرطرفدار شدن آن شده است، این بوده که به‌صورت مداوم در حال تکامل یافتن، رشد کردن و آپدیت شدن است. شما هرگز پست‌های تکراری را در هر روز مشاهده نخواهید کرد و این ویژگی موجب شده تا افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری روی این قابلیت اینستاگرام اقدام نمایند. راه یافتن به این بخش از اینستاگرام، برای کسب‌وکارها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا با استفاده از آن، می‌توانند بین افراد بسیار زیادی دیده شوند. در قسمت های بالا هم گفتیم که تعامل کاربر با شما بیشترین تاثیر را در وارد شدن به اکسپلور اینستاگرام را دارد.

https://ameblo.jp/maxtag/entry-12766712372.html