یکی از برنامه های محبوب و معروف شبکه های اجتماعی، برنامه اینستاگرام می باشد. دلیل محبوب بالای این اپلیکیشن وجود خدماتی نظیر استوری، پست، چت گروهی، دایرکت و .. است.

در حین کار با این برنامه ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید؛ ما در این مقاله قصد داریم تا به پاسخ سؤال چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد و روش های رفع آن بپردازیم.

حتما بخوانید: بررسی عدم دریافت کد تایید اینستاگرام

چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد؟

یکی از مهم ترین بخش های اینستاگرام که بیشترین حجم سرگرمی این برنامه را به خود اختصاص می دهد، اکسپلور می باشد. اکسپلور اینستاگرام یک فضای ابری است که محتواهایی را برای شما نمایش می دهد که توسط شما یا افرادی که با آن ها تعامل (دنبال کردن) دارید را به شما نمایش می دهد. در این میان بالانیامدن این فضای ابری برای دوست داران اینستاگرام، امری بسیار ناخوشایند است. ما در این زیر به بررسی علل و عوامل چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد می پردازیم.

  • عدم نصب نسخه اصلی این اپلیکیشن: برخی از کاربران نسبت به بروزرسانی های جدید اینستاگرام بی تفاوت هستند. در صورت وجود این مشکل در وهله اول بهتر است نرم افزار تغییر آی پی خود را روشن نمایید و با ورود به گوگل پلی اقدام به بررسی وضعیت برورسانی این اپلیکیشن نمایید.
  • عدم وجود اینترنت پایدار: یکی دیگر از پاسخ های احتمالی برای چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد می توان به عدم پایدار بودن اینترنت همراه اشاره کرد. اینستاگرام به دلیل داشتن محتواهای ویدیویی، به اینترنتی نسبتاً قوی نیاز خواهد داشت.
بررسی پاسخ های احتمالی به چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد
بررسی پاسخ های احتمالی به چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد

برای بررسی صحت مشکل لازم است مقدار آنتن و اینترنت خود را بررسی نمایید. برای بررسی مشکل در اینترنت و تنظیمات اینترنت خود می توانید به وای فای گوشی افراد دیگر متصل شوید.

  • استفاده از آی پی مناسب: بعد از اطمینان از وجود اینترنت پایدار، بهتر است کیفیت نرم افزار تغییر آی پی خود را بررسی نمایید.
چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد؟
  • پربودن حافظه داخلی موبایل: حافظه داخلی برخی از افراد به دلیل نصب برنامه های مختلف و …. ممکن است پرشده باشد. در نتیجه بهتر است با رفتن به فایل های شخصی و آنالیز محل ذخیره، به بررسی میزان حجم فضای داخلی بپردازید.

حتما ببینید: خرید اکسپلور اینستاگرام، ورود 100% تضمینی به اکسپلور

  • کاهش تعداد پست ها: در برخی موارد ممکن است کاربران اقدام به کاهش انتشار پست های جدید نمایند. در نتیجه این امر، تعداد پست های جدید در اینستاگرام به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کرده و موجب کاهش تعداد تنوع پست ها می شود. کاهش تنوع پست ها برای برخی کاربران در بخش اکسپلور ممکن است مشکل ایجاد نماید.
  • کاهش تعداد الگوریتم جست و جو: یکی دیگر از پاسخ های احتمالی برای چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد می توان به کاهش الگوریتم در جست و جوی این اپلیکیشن اشاره کرد. دست اندرکاران اپلیکیشن اینستاگرام به دلیل بهبود شرایط موجود در حین کار با برنامه، اقدام به ارائه نسخه جدید این برنامه می نمایند. انجام بروزرسانی می تواند در اکسپلور اینستاگرام برخی کاربران مشکلاتی را به وجود بیاورد.
  • بالابودن حجم محتوای منتشرشده توسط کاربران: به دلیل وجود حجم بالای پست ها، در برخی شرایط ممکن است تعدادی از پست ها در اکسپلور کاربر مشاهده نگردد.
  • عدم واکنش کاربرد موردنظر به پست به لایک و کامنت: همان گونه که می دانید لایک کردن یک پست به منزله محبوبیت آن محتوا نزد بیننده است. در نتیجه اپلیکیشن اینستاگرام به نحوه تعامل شما با پست های پیش رو توجه می نماید. ممکن است در صورت عدم تعامل و واکنش درست از طرف شما، اینستاگرام این محتوا را در این بخش برای شما به تعداد معینی محدود نماید.
  • انتشار محتوای نامناسب و محدودیت توسط اینستاگرام: یکی از مهم ترین دلایل و پاسخ های احتمالی برای این که چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد می توان به انتشار محتوای نامناسب اشاره کرد. اینستاگرام به دلیل برخی محدودیت های انتشار، برخی پست و استوری ها را به دلایل سیاسی و یا امنینی محدود می نماید؛ علاوه بر این با گشت و گذار بی دلیل و بی مورد نیز ممکن است برخی کاربران اکانت افراد مزاحم را به پشتیبانی اینستاگرام گزارش دهند. در صورت وجود این امر لازم است شما با پشتیبانی اینستاگرام در جهت رفع این مشکل ارتباط برقرار نمایید.

حتما بخوانید: آموزش تغییر اکسپلور اینستاگرام

سخن آخر

ما در این مقاله نهایت سعی خود را کردیم تا به بهترین صورت عوامل مهم و تأثیرگذار در رابطه با چرا اکسپلور اینستا بالا نمیاد بپردازیم. امید است شما کاربر گرامی بتوانید با خواندن و بررسی این عوامل اقدام به رفع این مشکل نمایید.