نمایندگی وگا VEGA

تولیدات در حوزه فرآیند همیشه یکی از پیچیده ترین مسائل می باشد . بنابراین بسیار مهم است که تکنولوژی اندازه گیری مورد استفاده در سیستم کنترل و مانیتور کردن پروسه ها باسیتی قابل فهم و با کاربری آسان باشد . نمایندگی وگا VEGA اهداف خود را بر روی هدف گسترش سیستم های اندازه گیری با روش های ابداعی با نصب و کاربری آسان متمرکز کرده است که دارای قابلیت اطمینان بالا و امنیت فوق العاده ایی می باشد .

شرکت وگا VEGA بیش از 1200 نفر کارمند در سرتاسر دنیا دارد که 600 نفر از آن در دفتر مرکزی در شهر Schiltach مشغول به کار می باشند . راه حل های ارائه شده با توجه به نیازهای اندازه گیری بوجود می یاد که اطمینان را به ارمغان می آورد .

این راه حل ها در صنایع شیمیایی ، پتروشیمی ، صنایع غذایی، سیستم های تامین آب آشامیدنی ، سیستم های تصفیه آب و فاضلاب ، معادن ، نیروگاه های تولید برق و کشتی و هواپیما مورد استفاده قرار می گیرد .

شرکت وگا VEGA در بیش از 80 کشور با شبکه فروش گسترده و دارای شرکت های تابعه و توزیع کنندگان فعال است. این شرکت و محصولات خود تمام گواهینامه های لازم و استانداردها برای استفاده در سراسر جهان را دارا می باشد .

شرکت VEGA آلمان یکی از شرکت‌های معروف دنیا در زمینه‌ی تولید نمایندگی وگا اندازه گیری سطح و فشار است که به‌ عنوان پیشرو در فناوری و ارائه سنسورهای اندازه‌گیری سطح راداری در جهان شناخته می‌شود .

دلایل شهرت شرکت VEGA

فناوری Puls/Radar از شرکت وگا VEGA به همراه نوآوری Plics بیش از ۲۰ سال است که به عنوان پیشتاز در اندازه‌گیری سطح، به صورت مطمئن و دقیق در فرایندهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای فیدبک مثبتی از مشتریان خود می باشد که این شرکت را بر آن داشت تا با توسعه و به روز نمودن این سیستم ها بتواند رضایت کاربران خود را بیش از پیش به دست آورد .

استفاده از فناوری Puls/Radar جهت شناسایی سطح جامدات انبوه در تانک‌ها برای اولین بار توسط نمایندگی وگا در سال ۲۰۰۴ میلادی امکان‌پذیر گردید و هم‌اکنون این شرکت به‌ عنوان برترین و پرفروش‌ترین سازنده در این شاخه از صنعت مطرح است.