با افزایش محبوبیت واتساپ، ویژگی های مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام استفاده از آن برای ارتباط از آن بهره مند شوید. واتساپ یک اپلیکیشن جهانی است و میلیاردها کاربر دارد. افراد از طریق پیام های مستقیم و یا با عضویت در گروه های واتساپ می توانند با هم ارتباط برقرار کنند.

به‌طور پیش ‌فرض، واتساپ حداکثر با افزایش ۲۵۶ ممبر در یک گروه را اجازه می‌دهد. هنگامی که می خواهید از طریق واتساپ به دستاوردهای بیشتری برسید، مانند اجرای کمپین بازاریابی خود از طریق گروه واتساپ، این 256 ممبر بالطبع تعداد کمی هستند.

این محدودیت تعداد به دلایل مختلفی است. اول، این کار را برای جلوگیری از هرزنامه ای که ممکن است هنگام اضافه کردن اعضای زیادی به یک گروه واتساپ ایجاد شود، انجام می دهد. علاوه بر این، محدودیت تعداد راهی برای اولویت بندی اعضا است، به طوری که یک ادمین گروه واتساپ اولویت بندی می کند که چه کسی در گروه واتساپ جایگاهی کسب کند.

وقتی 300 نفر دارید که می خواهید به گروه واتساپ اضافه کنید چه کار باید کرد؟ در مطالب زیر ما برای شما توضیح می دهیم که چگونه می توانید افزایش ممبر واتساپ داشته باشید، یعتی در حقیقت محدودیت عضویت در گروه واتساپ را دور بزنید.

روش های افزایش ممبر واتساپ

داشتن راهی برای افزایش ممبر واتساپ شما باعث صرفه جویی در روز می شود. ما در این راستا 2 رویکرد را مورد بحث قرار خواهیم داد که می توانید برای رسیدن به آن استفاده کنید:

1. لینک دعوت را به اشتراک بگذارید.

هنگام ایجاد یک گروه واتساپ، فردی را که باید از لیست مخاطبین خود اضافه کنید را انتخاب کنید. در چنین شرایطی، شما محدودیتی برای اضافه کردن 256 عضو خواهید داشت. این محدودیت هنگام افزودن دستی اعضای واتساپ کار می کند. بنابراین، اگر به حد مجاز رسیدید، پیوند دعوت واتساپ را با سایر افرادی که می‌خواهید به گروه بپیوندند به اشتراک بگذارید. این کار، بهترین راه برای افزایش ممبر واتساپ است.

پس از کلیک بر روی لینک، افراد می توانند به گروه واتساپ شما بپیوندند. در اینجا نحوه دریافت پیوند دعوت را برای شما آورده ایم:

برنامه واتساپ خود را باز کنید.

گروه مورد نظر را در واتساپ را باز کنید.

افزایش ممبر واتساپ

روی سه نقطه در بالا کلیک کنید.

افزایش ممبر واتساپ

گزینه “Group Info” را انتخاب کنید.

روش های افزایش ممبر واتساپ

روی گزینه “دعوت به گروه از طریق پیوند” یا همان “Invite Via link” کلیک کنید.

روش افزایش ممبر واتساپ

در نهایت گزینه “اشتراک گذاری پیوند” را انتخاب یا آن را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال کنید.

روش افزایش ممبر واتساپ

هنگامی که شخصی لینک را دریافت کرد، می تواند روی آن کلیک کند تا به گروه واتساپ شما بپیوندد. با انجام این کار محدودیت 256 عضو برطرف می شود و شما می توانید افزایش ممبر واتساپ داشته باشید.

2. خرید ممبر واتساپ

با استفاده از خدمات خرید ممبر کانال واتساپ از راهنمالند می‌توانید به راحتی تعداد ممبر کانال خود را در عرض چند دقیقه افزایش دهید.