افزایش بازدید اینستاگرام به معنای موفقیت در این شبکه اجتماعی پرطرفدار است. دیدید چه شد؟ الگوریتم‌های جدید اینستاگرام نیز به دنبال محتوای مفید و تعاملی با کاربران هستند. این روزها خبری از قدرت استوری و پست‌های اسلایدی نیست و همه در مورد ریلز و ایمپرشن و تاپیک صحبت می‌کنند. متاسفانه دیگر تعداد فالور زیاد تنها نشانه قدرت صفحه اینستاگرام شما نیست!

راه های افزایش بازدید اینستاگرام

برای بالا بردن ویوو و بازدید اینستاگرام باید در فید کاربران بی‌شماری قرار بگیرید که جزو مخاطبان تارگت شما هستند اما هنوز محتوا و پیج شما را کشف نکرده‌اند. این روزها اینستاگرام روش خاص خود را دارد و دقیقا معلوم نیست بر چه اساس محتواهایی را برای نمایش به کاربران انتخاب می‌کند. اما همین قدر بدانید که هوشمندی این رسانه خیلی بیشتر از قبل شده است.

برای همین ما درمدیوم تعدادی از بهترین ترفندها که برای افزایش بازدید اینستاگرام موثر واقع خواهند شد را اینجا برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم.

پس بزن که بریم تو دلش!

نکات مهم افزایش بازدید اینستاگرام

ابتدا 8 نکته زیر را برای افزایش بازدید اینستاگرام در نظر بگیرید تا بعد از این به ترتیب وارد چند ترفند برای هر بخش پست، استوری، ریلز و پروفایل شویم.

  1. بهینه‌سازی صفحه اینستاگرام.
  2. اطلاع از الگوریتم‌های جدید اینستاگرام.
  3. بهینه‌سازی پست‌های اینستاگرام.
  4. از محتوای ریلز بهره ببرید.
  5. استوری‌های بیشتری داخل صفحات اینستاگرام منتشر کنید.
  6. محتواهای تولید شده توسط کاربر را داخل صفحه خود منتشر کنید
  7. با اینفلوئنسرهای اینستاگرام در ارتباط باشید.
  8. پست‌های مربوط به خرید منتشر کنید

راه های افزایش بازدید اینستاگرام در پست و استوری

محتواهای ویدیویی این روزها غوغا می‌کنند. شما با سفارش محتوای ویدیویی و انتشار آن در صفحه اینستاگرام اولین قدم مهم برای در معرض دید قرار گرفتن را انجام داده‌اید. برای خرید بازدید اینستاگرام در محتوای ویدیویی، موارد زیر را حتما در نظر بگیرید.