دفتر نسل سوم از کل کشور به صورت کار در منزل برای خانمها و آقایان با حقوق روزانه استخدام میکند، توجه داشته باشید هزینه ثبت نام کسب و کار اینترنتی در منزل رایگان بوده و با این کار در خانه بدون نیاز به سرمایه اولیه می‌توانید روزانه حداقل ۱۵۰ تا ۳۵۰ هزار تومان کسب درآمد کنید. (توجه داشته باشید زمان پرداخت حقوق ۱۵ و ۳۰ هر ماه است).

آگهی نیازمندی چیست

این کار در منزل فعالیتی است که افراد می توانند در اوقات فراغت خود با استفاده از اینترنت و کامپیوتر (یا گوشی) کسب درآمد کنند. با توجه به گسترش روز افزون فضای مجازی در کشور بهترین راه کسب درآمد در منزل با اینترنت است. خوشبختانه این کسب و کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه نیاز به مکان خاصی برای کار کردن ندارد و شما می توانید تنها با گوشی خود در خانه، محل کار و یا حتی در مترو و مسافرت نیز کار اینترنتی خودتان را مدیریت کنید.

کار در منزل اینترنتی

کار اینترنتی در منزل

قبل از فعالیت به صورت کار در منزل اینترنتی دوست دارید بدانید که چقدر درآمد خواھید داشت و با توجه به درآمد فعالیت انجام دھید؟ مطمئن باشید اگر فعالیت مناسبی داشته باشید و کارهای گفته شده را طبق آموزش انجام دهید یک کسب و کار اینترنتی ایده آل خواھید داشت. در حال حاضر صد ھا نفر با این روش در منزل درآمد کسب می نمایند که ۷۰ درصد آنها خانمها هستند.

برندسازی چیست

با توجه به سوالات مکرر کاربران در خصوص نحوه کار در خانه به اطلاع می رساند این کار اینترنتی در منزل هیچگونه فعالیت فیزیکی نظیر بسته بندی، مونتاژ و غیره انجام نمیشود.

با این کسب و کار اینترنتی در خانه میتوانید حقوق روزانه حداقل ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دریافت کنید و ضمنا هزینه ای هم بابت شروع کار از متقاضیان دریافت نمیگردد.

توجه داشته باشید زمان پرداخت حقوق ۱۵ و ۳۰ هر ماه است.

شما در این سیستم به چند روش میتوانید کسب درآمد کنید که هرکدام مزیت های خاص خودش را دارد.

اگر نخواهید کار مستقل خودتان را داشته باشید، میتوانید از سیستم کسب درآمد سامانه کسب و کار اینترنتی در منزل استفاده کنید و حقوق روزانه دریافت کنید.

از مزیت های کار در منزل اینترنتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

🔹 در ساعات دلخواه خودتون و متناسب با شرایط تون از ابزارهایی مثل گوشی موبایل، اینترنت، تلگرام، اینستاگرام و کامپیوتر برای کار کردن استفاده کنید

🔹 بدون واسطه درآمدتان را به طور روزانه و بدون نیار حضوری، در حساب بانکیتان دریافت کنید.

شرایط مورد نیاز

توجه داشته باشید برای اینکه در این سامانه کار در منزل بتوانید ثبت نام کنید باید حداقل شرایط زیر را داشته باشید.

۱- حداقل سن ۱۵ سال

۲- داشتن لپ تاپ یا کامپیوتر یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت

۳- حقوق روزانه و پورسانت (حداقل ۱۵۰ هزار تومان)

۴- پس از ثبت نام از طریق ایمیل نحوه شروع کار به شما اطلاع رسانی میگردد

۵- کار در منزل برای خانمها و آقایان به صورت پاره وقت یا تمام وقت قابل انجام است.

10 شغل اینترنتی در خانه