پدر و مادرها همیشه به ما می‌گفتند که درس بخوان تا دانشگاه بروی و دکتر و مهندس بشوی. با گوشی و اینترنت مخالف بودند و همیشه امواج آن را بهانه می‌کردند تا از ما دورشان کنند. هیچ‌وقت فکرش را هم نمی‌توانستند بکنند که روزی شغل‌های اینترنتی می‌توانند آنقدر زیاد شوند که حتی از دکتر و مهندس هم درآمد و صدالبته آسایش بیشتری را فراهم کنند.

اما دوره و زمانه عوض شده و با شیوع کرونا به ما ثابت شد که شغل اینترنتی، می‌تواند خیلی مفید و موثر باشد.

دیگر کسی که آشپزی‌اش خیلی خوب باشد، می‌تواند بدون این‌که میلیون‌ها تومان خرج اجارۀ رستوران و مغازه بدهد، کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کند و از این طریق شناخته‌تر شود. کسی که کمی تایپ و ترجمه‌اش خوب باشد می‌تواند پروژه‌های مختلفی را بگیرد و با آن‌ها زندگی‌اش را بگذراند.

در این مطلب از وبلاگ نوین به چند روش کسب درآمد از اینترنت و شغل‌های اینترنتی اشاره می‌کنیم. اگر شما هم می‌خواهید از طریق اینترنت برای خودتان درآمدزایی کنید، بهتر است بدانید که در هر سن و سالی که هستید، این کار کاملاً شدنی است. این مطلب را تا انتها بخوانید تا راه درست کسب درآمد از اینترنت را برای خودتان پیدا کنید.

شغل‌های اینترنتی که درآمد قابل قبولی دارند

خوبی شغل اینترنتی این است که زحمت خرید بستۀ اینترنت فقط به گردن‌تان است و احتمالاً باید برای کسب و کارتان مواد اولیۀ لازم را بگیرید. حالا این مواد اولیه، می‌تواند مهارتی باشد که به شما کمک می‌کند تا کارتان را پیش ببرید، یا لوازم فیزیکی برای پیشبرد کار؛ هرچه که هست، آسان و کم‌هزینه است. هر کسی با هر سن و سالی می‌تواند به داشتن یک شغل اینرتنتی فکر کند.

مثلاً دانشجوها اغلب به‌دنبال کار پاره وقت هستند و بیشتر اوقات سر از کافه‌های اطراف خوابگاه درمی‌آورند. برای یک دانشجو که به‌قول برخی اساتید «باید دانشجوی تمام وقت باشد» و درسش را بخواند، کار فیزیکی فقط هدر دهندۀ انرژی و زمانش است. همینجاست که برخی از دانشجوها به سمت نگارش مقاله و پایان‌نامۀ یکدیگر می‌روند.

روش های گرفتن تبلیغات

سعی می‌کنم بی‌طرف باشم و از درستی و غلطی این کار نگویم؛ اما اگر دانشجو هستید و به‌دنبال منبع درآمدی برای خودتان می‌گردید، همیشه راه‌های بهتری هم هست. مثل یک کار اینترنتی که رایگان است و نیاز به سرمایه ندارد. شما می‌توانید از خانه کارهایتان را انجام دهید و حتی کسب و کاری راه بیاندازید و درآمدزایی کنید.

اما قبل از اینکه به سراغ شغل‌های اینترنتی برویم، بیایید با دیدن ویدئوی زیر کمی با فروش اینترنتی یا مدیریت کردن یک کسب و کار اینترنتی آشنا شویم. شاید اصلاً همینجا پشیمان شدید یا برعکس مصمم‌تر شدید که به زودی کارتان را شروع کنید.

اول آنکه این شغل بازار کار بسیار جذابی دارد، زیرا گفتیم که تقریباً هر فردی که در اینستاگرام به دنبال کسب درآمد است، به افرادی نیاز دارند که بتوانند به آن‌ها کمک کنند و مدیریت پیجشان را برعهده بگیرند. به جرات می‌توان گفت ادمینی اینستاگرام در حال حاضر جزو پرتقاضاترین شغل‌های ایران است. پس اگر مهارت‌های ادمینی را یاد بگیرید، شغل شما تضمین شده است.

سئو

دوم آنکه این شغل را می‌توانید از خانه انجام دهید و به حضور شما نیازی نیست. به خصوص اگر خانم خانه دار، دانشجو یا فریلنسر هستید، ادمینی اینستاگرام بهترین انتخاب برای شماست.

سوم اینکه به تجهیزات خاصی نیاز ندارید و با همان گوشی میان رده‌ای که دارید، می‌توانید همه کارهای ادمینی را، از ادمینی تولید محتوا گرفته تا پاسخگویی به دایرکت و کامنت انجام دهید.

چهارم، می‌توانید همزمان با چند پیج کار کنید و به درآمد چند برابری برسید. در هر صورت مدیریت زمان و مکان کار کاملاً برعهده خودتان است.

اما برای ادمین شدن و رسیدن به این شغل جذاب و پردرآمد، باید 2 مهارت را یاد بگیرید: 1- تولید محتوا 2- تسلط بر اینستاگرام. خبر خوب اینکه شما این دو مهارت را می‌توانید در «دوره تخصصی ادمینی اینستاگرام» به صورت صفر تا صد و قدم به قدم آموزش ببینید.

سئوی داخلی و خارجی

اما خبر بسیار خوب‌تر و مهم‌تر:

بعد از یادگرفتن مهارت‌های ادمینی، شما می‌توانید به عنوان ادمین حرفه‌ای در اولین و تنها پلتفرم تخصصی ادمین‌های اینستاگرام یعنی دیدوگرام معرفی بشوید. این معرفی چند مزیت دارد:

1- سایت دیدوگرام پلتفرم تخصصی ادمینی اینستاگرام با روزانه بیش از 20 هزار ورودی مرتبط است و شما شانس بسیار بالایی برای کاریابی خواهید داشت. هر ادمینی که در این پلتفرم معرفی شده، به طور متوسط در یک هفته 10 تا 20 تماس برای استخدام از سمت کارفرما داشته است.

2- دیگر نیازی نیست به دنبال کار در انواع سایت‌ها و کانال‌ها بروید، این کارفرماها هستند که به دنبال شما خواهند آمد و شما هستید که از بین آن‌ها انتخاب می‌کنید.

3- شما می‌توانید در صفحه اختصاصی خودتان، حقوق، نمونه کار، راه‌های ارتباطی و شرایط کاری خودتان را اعلام کنید، در واقع دیگر نیازی به رزومه سازی هم نخواهید داشت.

پس منتظر چه هستید؟ کلی کارفرما در انتظار شماست. کافی است همین حالا سری به این پلتفرم بزنید و ادمین‌هایی که معرفی شده‌اند را ببینید. برای ورود به سایت ادمینی دیدوگرام، اینجا را کلیک کنید.

موتور جستجوی آمازون

پلتفرم تخصصی ادمینی اینستاگرام دیدوگرام

راستی، علاوه بر معرفی در سایت دیدوگرام، در پیج اینستاگرام Didogram_admin که بیش از 7 هزار کاربر فعال و مرتبط دارد هم، معرفی خواهید شد.

اپلیکیشن و بازی موبایل بسازید و فکرِ چاره‌ای برای نیاز مردم باشید!

الان هرجایی که قدم بگذارید، افراد گوشی موبایل دستشان است و 80 درصد کارها را با گوشی‌شان انجام می‌دهند.

راهنمای وبلاگ نویسی