حدودا دو سال پیش بود که نرم افزار های گوناگونی را برای افزایش فالوور اینستاگرام بدون هزینه دیدم و تصمیم گرفتم یک سری به آنها بزنم ، در واقع این کار من به خاطر کنجکاوی به اینگونه نرم افزار ها نبود بلکه مثل تمامی ما انسانها ، دلیل این تصمیم من علاقه درونی شدید به معروف شدن بود.

خلاصه تصمیم گرفتم از این نرم افزار ها استفاده کنم و ببینم چی می شه.

در اولین ماه استفاده ، بنده خیلی راضی بودم از عملکردش چون می توانستم هزاران دنبال کننده در چند روز داشته باشم و تنها شکایتم این بود که چرا نمی تونم بیشتر از این فالوور داشته باشم؟

ولی پس از اینکه چند ماه گذشت متوجه ایراد بزرگ این سیستم شدم ، ایراد این سیستم این بود که شما هر چقدر می خواستید می توانستید دنبال کننده داشته باشید ولی این دنبال کننده ها هیچ بازدیدی از پیج شما نداشتند و در واقع فقط شما را فالو می کردند.

یافتن دلیل این کار چندان برای من پیچیده نبود ، دلیل بازدید نکردن آنها این بود که پشت هیچ یک از آن پیج ها انسان واقعی ننشسته بود و خرید ویو ریلز این پیج ها (همانند خودم) صرفا برای جمع کردن سکه ایجاد شده بودند و پس از اینکه به هدف خود می رسیدند دیگر آن پیج ها را رها می کردند.

من فالوور فیک هستم!
من فالوور فیک هستم!

خلاصه پس از چند مدت که دست از فعالیت در اینستاگرام برداشتم ، دیدم که الگوریتم جدید اینستاگرام باعث میشه که شما بتوانید به راحتی و فقط با تولید محتوا به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید و این خبر خیلی برای من جالب بود.

البته یک مقاله نیز در مورد چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟ در سایت خودم نوشتم که می توانید بخوانید!

خلاصه شروع کردم به تولید محتوا و بعداً دیدم که به هیچ وجه نمیتونم به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنم که بعد ها فهمیدم که اینستاگرام به پیج هایی که فالوور فیک دارن به هیچ وجه اجازه ورود به اکسپلور نمیده!

پس از چند هفته مطالعه در این باره فهمیدم که اینستاگرام نیز خواهان حذف فالوور فیک ماست و برای همین یک قابلیتی به نام "remove" اضافه کرده ، که با استفاده از این قابلیت می توانید دنبال کننده های فیک خود را حذف و یا به اصطلاح ریمو کنید.

ولی سوال اصلی این بود که چگونه از شر 50کا فالور فیک خلاص بشم؟

چگونه از شر این همه فالوور فیک خلاص شدم؟

پس از چند هفته تحقیق در این باره فهمیدم که خرید اکسپلور اینستا بیشتر پیج های فیک اینستاگرام خصوصیت های مشترکی داشتند که با توجه به آنها می توانیم تشخیص دهیم که کدام پیج فیکه یا واقعیه؟

برای مثال بیشتر پست های پیج های فالوور فیک تکراری هستش یا مثلا اکثرشون بیو ننوشتن برای پیجشون و...

ولی مشکلی اصلی اینجا بود که ؛ کی می خواست تک به تک اون پنجاه هزار نفر رو شناسایی و حذف کنه؟

خلاصه چند هفته روی این مشکل موندم و به یاد یکی از حرف دوست برنامه نویسم نادر عبدی افتادم که میگفت:

 

وقتی برای تو مشکل خاصی پیش اومده ، لازم نیست خودت از صفر حلش کنی ، میتونی بری دنبال کسی که قبلا این مشکل رو داشته و حل کرده!

 

منم به همین فکر افتادم و پس از چند هفته تحقیق با ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام آشنا شدم.

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام چیه؟

ربات حذف فالوور فیک اینستاگرام همانطور که از نامش هم پیداست رباتیه که به جای شما تمامی اون 50 هزار و یا هر چند نفر فالوور فیک که در پیجتان دارید به جای شما شناسایی و حذف میکنه.

تفاوت ربات با کار خود من هم این بود که ربات بدون استراحت و بصورت مرتب حذف می کرد و بصورت 24 ساعته این کار را برای من انجام می داد.

خلاصه یک اکانت از این ربات خریدم و پیج خودم رو به آن وصل کردم و پس از چند هفته از شر تمامی فالوور های فیک خود خلاص شدم.

و همچنین یک مقاله ای جامع در مورد برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام در سایت خودم نوشتم و خواستم در اینجا به شما توضیح بدم.

 

منبع: حذف فالوور فیک